Skulle kunna döda Nelly

Fy fan så irriterande kundtjänst dom har, alltså jag har verkligen damp här hemma. Är hemma på lunch och kollar min mail. Så har de skrivit att min order jag gjorde på koftan i fredags förra veckan är annullerad pga felsaldo på lagerstatus. Och det är i det ANDRA svaret de skriver det. Kunde de inte informerat mig om det lite tidigare?
Jag frågar först om jag kan få ett kolli-nr på min order. Då skrev de det där om fel lagerstatus. Okej, men när skickar ni varan? frågar jag. "Den skickas inte från oss. Er order är makulerad" Kort och konsist. Men för helvete! Den finns fortfarande att beställa via hemsidan, och varför skickar ni inte bara ut den till mig då. Får ingen info om att jag kommer få tillbaka mina pengar, utan bara när jag frågor om det. Och inte kan de tänka så pass långt att jag fortfarande vill ha koftan, så de skickar den till mig när den finns i lager. Nej, då får jag göra en ny beställning.

F*ttNelly.

Kommentarer
Postat av: Julia

snygg header!

2009-10-07 @ 18:38:09
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: TVILLINGARNA JOHANSSON

http://www.youtube.com/user/BECKYandLIZZY

2009-10-07 @ 18:57:44
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0